https://www.r10.net/off-topic/218741...ar-dikkat.html
Konumu inceleyin hocam aynısı basıma gelmişti. Hemen kartı geçici olarak kapatıp itirazda bulunun. 3d kullanılmadan çekildiği için iadenizi yapıyorlar. Ayrıca yeni kart talebinde bulunun