• 06-04-2020, 16:58:38
    #10
    hata sende. bu tip ürünleri ilk servis gelip açar kutusundan. kutuya hiç dokunmadan servisi araman gerekiyordu
  • 06-04-2020, 17:00:55
    #11
    webgezgini10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hata sende. bu tip ürünleri ilk servis gelip açar kutusundan. kutuya hiç dokunadan servisi araman gerekiyordu
    Haklı olabilirsiniz. Ama ben almadan önce görüştüğümde duvara montaj yapılmayacaksa çağırmaya gerek yok dendi, birde malum şu sıralar var olan virüs nedeniyle birazda çekindim.
  • 06-04-2020, 17:05:24
    #12
    logopedist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklı olabilirsiniz. Ama ben almadan önce görüştüğümde duvara montaj yapılmayacaksa çağırmaya gerek yok dendi, birde malum şu sıralar var olan virüs nedeniyle birazda çekindim.
    bence ne yap biliyormusun. tv yi kutuya koy kutuyu kapat ağzını bantla. servisi ara tv kurulumu için. gelen servis personeline tutanak tutturursun gelince. ozaman sorun yaşamazsın.
  • 06-04-2020, 18:39:34
    #13
    webgezgini10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ne yap biliyormusun. tv yi kutuya koy kutuyu kapat ağzını bantla. servisi ara tv kurulumu için. gelen servis personeline tutanak tutturursun gelince. ozaman sorun yaşamazsın.
    Bunu bana kargo görevliside önerdi ama pek etik olacağı düşüncesinde değilim, yinede öneriniz için teşekkür ederim.
    Az önce servis geldi. Tutanağı biz veremiyoruz ancak fabrika bize gönderiyor bizde size veriyoruz dendi. Dediğim gibi kutuyu ilk olarak onlar açmış olsaydı bile bu durum karşısında yapılacak bir şeyin olmadığını söyledi. Yani garip bir olay inşallah çözülür.
  • 06-04-2020, 18:58:36
    #14
    Açıkçası şaşırdım. Bugüne kadar satıcısı HB olan ürünlerin iadesinde hiç sorun yaşamadım, iade talebi açmam yeterli oldu hep ama bunşarın arasında elektronik yoktu. Elektronikte 2 ya da 3 sefer iade yapmam gerekti, onlarda satıcı başka firmalardı. Geçmiş olsun. İade işlemi için aramanıza gerek olmuyor, dirakt panelden iade talebi oluşturup, o esnada verilen kodla kargoyu ücretsiz yolluyorsunuz. Tabii bir değerlendirme süreci var, ürün onlara ulaştığında 2 gün içinde yanıt oluşturuyorlar. Olumlu-olumsuz olur bir şey diyemiyorum. Yalnızca ben bugüne kadar hep memnun kaldım diyebilirim.
  • 06-04-2020, 19:59:29
    #15
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası şaşırdım. Bugüne kadar satıcısı HB olan ürünlerin iadesinde hiç sorun yaşamadım, iade talebi açmam yeterli oldu hep ama bunşarın arasında elektronik yoktu. Elektronikte 2 ya da 3 sefer iade yapmam gerekti, onlarda satıcı başka firmalardı. Geçmiş olsun. İade işlemi için aramanıza gerek olmuyor, dirakt panelden iade talebi oluşturup, o esnada verilen kodla kargoyu ücretsiz yolluyorsunuz. Tabii bir değerlendirme süreci var, ürün onlara ulaştığında 2 gün içinde yanıt oluşturuyorlar. Olumlu-olumsuz olur bir şey diyemiyorum. Yalnızca ben bugüne kadar hep memnun kaldım diyebilirim.
    Maalesef iade talebi dahi açamıyorum. Hata veriyor. İnşallah şu dönemde işler durmuşken buda başımıza kalmaz.
    Çok teşekkür ederim size, her işte bir hayır vardır. Bakalım sonunda ne olacak.