webgezgini10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence ne yap biliyormusun. tv yi kutuya koy kutuyu kapat ağzını bantla. servisi ara tv kurulumu için. gelen servis personeline tutanak tutturursun gelince. ozaman sorun yaşamazsın.
Bunu bana kargo görevliside önerdi ama pek etik olacağı düşüncesinde değilim, yinede öneriniz için teşekkür ederim.
Az önce servis geldi. Tutanağı biz veremiyoruz ancak fabrika bize gönderiyor bizde size veriyoruz dendi. Dediğim gibi kutuyu ilk olarak onlar açmış olsaydı bile bu durum karşısında yapılacak bir şeyin olmadığını söyledi. Yani garip bir olay inşallah çözülür.