Açıkçası şaşırdım. Bugüne kadar satıcısı HB olan ürünlerin iadesinde hiç sorun yaşamadım, iade talebi açmam yeterli oldu hep ama bunşarın arasında elektronik yoktu. Elektronikte 2 ya da 3 sefer iade yapmam gerekti, onlarda satıcı başka firmalardı. Geçmiş olsun. İade işlemi için aramanıza gerek olmuyor, dirakt panelden iade talebi oluşturup, o esnada verilen kodla kargoyu ücretsiz yolluyorsunuz. Tabii bir değerlendirme süreci var, ürün onlara ulaştığında 2 gün içinde yanıt oluşturuyorlar. Olumlu-olumsuz olur bir şey diyemiyorum. Yalnızca ben bugüne kadar hep memnun kaldım diyebilirim.
Maalesef iade talebi dahi açamıyorum. Hata veriyor. İnşallah şu dönemde işler durmuşken buda başımıza kalmaz.
Çok teşekkür ederim size, her işte bir hayır vardır. Bakalım sonunda ne olacak.