Açıkçası şaşırdım. Bugüne kadar satıcısı HB olan ürünlerin iadesinde hiç sorun yaşamadım, iade talebi açmam yeterli oldu hep ama bunşarın arasında elektronik yoktu. Elektronikte 2 ya da 3 sefer iade yapmam gerekti, onlarda satıcı başka firmalardı. Geçmiş olsun. İade işlemi için aramanıza gerek olmuyor, dirakt panelden iade talebi oluşturup, o esnada verilen kodla kargoyu ücretsiz yolluyorsunuz. Tabii bir değerlendirme süreci var, ürün onlara ulaştığında 2 gün içinde yanıt oluşturuyorlar. Olumlu-olumsuz olur bir şey diyemiyorum. Yalnızca ben bugüne kadar hep memnun kaldım diyebilirim.