• 31-03-2020, 00:52:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Genel olarak işler durdu cepte para kalmadı. Gerçekten çoğu kimse zor süreç geçiriyor.
    En azından bu süreçde zorunlu giderler olan gıda, elektrik, su, telefon bir de doğalgazdan KDV alınmamasını beklerdim. Bir de KDV haricinde ek vergi ödüyoruz.
    Yardım beklenilen, yardım bekleyenden yardım ister durumda..
  • 31-03-2020, 00:54:04
    #2
    Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 31-03-2020, 00:54:07
    #3
    Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bu virüs belası inşallah bittiğinde çok kötü zamanlar bizleri bekliyor.
  • 31-03-2020, 00:58:59
    #4
    Ulan resmen ulusa seslenişten İBANN attılar ya
  • 31-03-2020, 01:00:13
    #5
    Allah kolaylık versin.
    bunlar zamanında özel sektöre satıldığından hükümetin bu alanda hareket şansı yok.
    belki su için ödeme yapılmayabilir. zaten onda belediye kesmiyor.
  • 31-03-2020, 01:01:00
    #6
    Sen KDV ödersin o KDV'ler birikir bir yerlere harcanır bilmezsin sonra verdiğin KDV'lerin derdine derman olması gerekir bu öyle bir gündür ki çok nadir gelir dünyada bir pandemi olur mesela ama sen yardım beklerken onlar senden yardım beklerler
  • 31-03-2020, 01:01:48
    #7
    Gıdadan KDV alınmasa emin ol KDV bedeli kadar arttırır bizim çakal esnaflar fiyatları. Faturalarda görürüz ama işimiz esnafa kaldıysa hissetmeyiz farkı. Biz bize geçiriyoruz, stoklayan da fırsatçılık yapan da bizleriz
  • 31-03-2020, 01:02:41
    #8
    Ekmekten kdv alınmadığında fiyatın düşeceğinimi zannediyorsunuz?
    Yaşınız elveriyorsa temel gıda %18 den %1'e düştüğü zamanı hatırlayınız, hangi fırın yada market gıdanın fiyatını düşürdü?
  • 31-03-2020, 01:07:29
    #9
    Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan resmen ulusa seslenişten İBANN attılar ya
    Benim 2'şer aylık faturalarım duruyor. Çoğunlukta buna benzer durumda olduğunu sanıyorum.
    Yardım edecek durumda olsam neden gözümün gördüğü çevremi bırakıp, nereye gideceği belirsiz olan bir yere yardım(!) edeyim ki..