Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulan resmen ulusa seslenişten İBANN attılar ya
Benim 2'şer aylık faturalarım duruyor. Çoğunlukta buna benzer durumda olduğunu sanıyorum.
Yardım edecek durumda olsam neden gözümün gördüğü çevremi bırakıp, nereye gideceği belirsiz olan bir yere yardım(!) edeyim ki..