Genel olarak işler durdu cepte para kalmadı. Gerçekten çoğu kimse zor süreç geçiriyor.
En azından bu süreçde zorunlu giderler olan gıda, elektrik, su, telefon bir de doğalgazdan KDV alınmamasını beklerdim. Bir de KDV haricinde ek vergi ödüyoruz.
Yardım beklenilen, yardım bekleyenden yardım ister durumda..