Ekmekten kdv alınmadığında fiyatın düşeceğinimi zannediyorsunuz?
Yaşınız elveriyorsa temel gıda %18 den %1'e düştüğü zamanı hatırlayınız, hangi fırın yada market gıdanın fiyatını düşürdü?