Cebimizde Para Kalmadı Gıdaya Bile KDV Ödüyoruz
12
●419
- 31-03-2020, 01:07:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bizde herkes fırsatçı olmuş. Böyle günlerde bile. Devletinde gerekeni yapması gerek, firmalarında ellerinden geldikçe indirim sağlamaları gerekiyor. Ama lafa gelince müslüman kimliği ile takılırız. Çok mu değiştik anlamadım gitti. Bazen diyorum çok iyi insanız ama çözemedim gitti. Bir çok insan daha işsiz kalacak böyle giderse. İşler düşerse belki bende kalabilirim çünkü ciddi derecede düşüş var. bizim firma ürünleri indirdi de öyle biraz artış sağladı
- 31-03-2020, 01:13:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ekmekte 2 farklı kdv uygulanıyor. Katkı oranı % 5'i geçerse %8 KDV uygulanıyor ve katkısız ekmekte bulmak zor, bulunsa bile fiyatı pahalı oluyor.masterdisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2020, 01:15:30taştaşmi çekiyon gece gece ne içtin 3-4 saat önce banka hesaplari paylaşdi covid-19 için vergi diyorsun herşey tamamda telefon nedir onu anliyamadim
- 31-03-2020, 01:43:23Bunların da şeffaflıkla paylaşılmasını beklerdim. (28/03/2020 E-devlet İstanbul cenaze listesi- Covid-19 vefat edenler sadece İstanbul'da 20 kişi)Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle