Bizde herkes fırsatçı olmuş. Böyle günlerde bile. Devletinde gerekeni yapması gerek, firmalarında ellerinden geldikçe indirim sağlamaları gerekiyor. Ama lafa gelince müslüman kimliği ile takılırız. Çok mu değiştik anlamadım gitti. Bazen diyorum çok iyi insanız ama çözemedim gitti. Bir çok insan daha işsiz kalacak böyle giderse. İşler düşerse belki bende kalabilirim çünkü ciddi derecede düşüş var. bizim firma ürünleri indirdi de öyle biraz artış sağladı