• 29-03-2020, 06:43:41
    #19
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kredi 35000 tl 60 ay vadeli aylik 944tl ödüyorum

    3ayini odemisim

    Simdiki taksidi 3ay erteleyin dedim 4503tl faiz eklediler
    Bu hesapta bir yanlışlık olması gerek, piyasada olmayan bir faiz eklemişler.

    Ben de erteleme yapmayı planlıyordum ancak bu şekilde faiz yazacalarsa yaptırmanın anlamı yok.

    Aslında olması gereken, devletin bu güne kadar aldığı vergilerden bütçe ayırarak 3 ay tüm kredileri ben ödüyorum, "VATANDAŞIM SEN PARA İŞİNİ KAFANA TAKMA, SAĞLIĞINA BAK" demesi gerekiyor.
  • 29-03-2020, 07:22:34
    #20
    öteleme = iteleme : faiz
  • 29-03-2020, 11:42:35
    #21
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hesapta bir yanlışlık olması gerek, piyasada olmayan bir faiz eklemişler.

    Ben de erteleme yapmayı planlıyordum ancak bu şekilde faiz yazacalarsa yaptırmanın anlamı yok.

    Aslında olması gereken, devletin bu güne kadar aldığı vergilerden bütçe ayırarak 3 ay tüm kredileri ben ödüyorum, "VATANDAŞIM SEN PARA İŞİNİ KAFANA TAKMA, SAĞLIĞINA BAK" demesi gerekiyor.
    3gun once konu acmistim zaten bak incele istersen
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...-burada-2.html
  • 29-03-2020, 15:45:37
    #22
    10bin tl için 3 aylık ertelemeye 300 tl faiz normal mi?
  • 29-03-2020, 16:35:31
    #23
    ee nerede kaldı birlik beraberlik fedakarlık.
    faizle ertelediyse ne anladık ki bu işten.
    buna bile sevinen insanlar var.
    olağanüstü bir durum var bankalar elini taşın altına koymak zorunda.
    topluluk felakete sürüklenirse bankalarda bundan nasibini alacak sonuçta.
    ondan sonra kampanya adı altında borçluya kırk tane teklifte bulunacaklar, icralar avukatlar borçlunun malı da yoksa iki tarafta mağdur olacak .
    banka tahsilat yapamayacak borçlu huzursuz kalacak falan filan.