ee nerede kaldı birlik beraberlik fedakarlık.
faizle ertelediyse ne anladık ki bu işten.
buna bile sevinen insanlar var.
olağanüstü bir durum var bankalar elini taşın altına koymak zorunda.
topluluk felakete sürüklenirse bankalarda bundan nasibini alacak sonuçta.
ondan sonra kampanya adı altında borçluya kırk tane teklifte bulunacaklar, icralar avukatlar borçlunun malı da yoksa iki tarafta mağdur olacak .
banka tahsilat yapamayacak borçlu huzursuz kalacak falan filan.