• 28-03-2020, 22:22:17
    #10
    Huskar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    qnb ye özel bişey değil bu bütün bankalar öyle yapıyor siz öteliyosunuz onlar iteliyor
  • 29-03-2020, 00:39:27
    #11
    Yahu bankalari sevmem ama neden hep kendi acinizdan dusunuyorsunuz?
    Adamlar 3 ay iceri giriyor senin gibi kac kisi var dusundunmu hic? Faiz dedigide 20 lira 3 ay oteleyip 20 lira ekliyor ustune cokmu? Adam 2.500 lira riske giriyor sana 20-30 lira ekstra odeme cikariyor 3 ay odeme yapmamam icin enteresan gercekten.

    Gecikme yaptiginiz icin otelememeside gayet normal sonucta dayimizin bankasi degil adam sana para veriyor hibe etmiyor.

    Benim 6 tane kredim vardi hepsini 3 ay oteledi koydugu faiz ise kucucuk bir miktar kredi odemene kiyasla.

    İhtiyacin oldugunda cekmesini biliyorsak odemesinide bilecegiz. Ozel bankalar otelemek zorunda degilken sana bu kiyagi geciyorsa sende 3-5 goreceksin biseyler. Oteleme yaptiklarina sukret bence.
  • 29-03-2020, 00:40:20
    #12
    Normalde devletin o faiz kısmını karşılaması lazımdı, bankalarda ticari şirketler sonuçta, zarar edecekleri işin altına girmezler
  • 29-03-2020, 00:54:45
    #13
    xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Qnbfinansbank ile sosyal medyalarında vaat ettikleri 3 ay kredi erteleme maceramı anlatıyorum. (O kadar iyilikmiş gibi anlatıyorlar ki)

    Bu zor zamanlar da doğal olarak kredimi ödeyemeyeceğim için tüm bankaların sunduğu (Covid-19)’da müşterilerimizin yanındayız. Bu kadar şu kadar bütçe ayırdık. Biz sizi hep seviyorum sayıyoruz gibi paylaşımlarından sonra kredimi ertelemeye karar verdim.

    3 aylık erteleme için ana paramın üzerine 2,500 TL faiz koydular.

    Diğer kredimi ertelemediler çünkü geçikme olmuş.

    Bu zor zamanda borçların ödenmesi için gerçekten bir rahatlama yapılması gerekirken gidene bir de ben vurayım neden denir?
    Seninkine az faiz koymuslar

    Benim kredime 4503 tl koydular bende kapattim telefonu olmaz boyle birsey dedim

    Destek adi altinda,Öteleme degil,vatandaşa iteleme
  • 29-03-2020, 01:01:41
    #14
    Hocam toplam krediniz ne kadardı acaba aylik 8.000 ödememiz var aile ve akraba olarak suan ödeme olasılığımız 0 bankaya gittiğimizde suan faizsiz ertlenmedigini söyledi
  • 29-03-2020, 01:03:53
    #15
    Çünkü bankalar yasal tefecilerdir ve yaş yere yatmazlar.
  • 29-03-2020, 01:48:53
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu bankalari sevmem ama neden hep kendi acinizdan dusunuyorsunuz?
    Adamlar 3 ay iceri giriyor senin gibi kac kisi var dusundunmu hic? Faiz dedigide 20 lira 3 ay oteleyip 20 lira ekliyor ustune cokmu? Adam 2.500 lira riske giriyor sana 20-30 lira ekstra odeme cikariyor 3 ay odeme yapmamam icin enteresan gercekten.

    Gecikme yaptiginiz icin otelememeside gayet normal sonucta dayimizin bankasi degil adam sana para veriyor hibe etmiyor.

    Benim 6 tane kredim vardi hepsini 3 ay oteledi koydugu faiz ise kucucuk bir miktar kredi odemene kiyasla.

    İhtiyacin oldugunda cekmesini biliyorsak odemesinide bilecegiz. Ozel bankalar otelemek zorunda degilken sana bu kiyagi geciyorsa sende 3-5 goreceksin biseyler. Oteleme yaptiklarina sukret bence.
    20-30 TL olsa sesimi çıkartmam zaten 2500 TL faiz ekledi



    Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam toplam krediniz ne kadardı acaba aylik 8.000 ödememiz var aile ve akraba olarak suan ödeme olasılığımız 0 bankaya gittiğimizde suan faizsiz ertlenmedigini söyledi
    60 bin aylık 3500 30 binini ödedim
  • 29-03-2020, 02:35:55
    #17
    Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam toplam krediniz ne kadardı acaba aylik 8.000 ödememiz var aile ve akraba olarak suan ödeme olasılığımız 0 bankaya gittiğimizde suan faizsiz ertlenmedigini söyledi
    Benim kredi 35000 tl 60 ay vadeli aylik 944tl ödüyorum

    3ayini odemisim

    Simdiki taksidi 3ay erteleyin dedim 4503tl faiz eklediler
  • 29-03-2020, 06:06:20
    #18
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kredi 35000 tl 60 ay vadeli aylik 944tl ödüyorum

    3ayini odemisim

    Simdiki taksidi 3ay erteleyin dedim 4503tl faiz eklediler
    hocam sen 20 bin faiz ödemişsin zaten çekerken