zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kredi 35000 tl 60 ay vadeli aylik 944tl ödüyorum

3ayini odemisim

Simdiki taksidi 3ay erteleyin dedim 4503tl faiz eklediler
Bu hesapta bir yanlışlık olması gerek, piyasada olmayan bir faiz eklemişler.

Ben de erteleme yapmayı planlıyordum ancak bu şekilde faiz yazacalarsa yaptırmanın anlamı yok.

Aslında olması gereken, devletin bu güne kadar aldığı vergilerden bütçe ayırarak 3 ay tüm kredileri ben ödüyorum, "VATANDAŞIM SEN PARA İŞİNİ KAFANA TAKMA, SAĞLIĞINA BAK" demesi gerekiyor.