EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hesapta bir yanlışlık olması gerek, piyasada olmayan bir faiz eklemişler.

Ben de erteleme yapmayı planlıyordum ancak bu şekilde faiz yazacalarsa yaptırmanın anlamı yok.

Aslında olması gereken, devletin bu güne kadar aldığı vergilerden bütçe ayırarak 3 ay tüm kredileri ben ödüyorum, "VATANDAŞIM SEN PARA İŞİNİ KAFANA TAKMA, SAĞLIĞINA BAK" demesi gerekiyor.
3gun once konu acmistim zaten bak incele istersen
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...-burada-2.html