• 26-03-2020, 15:23:20
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coskun; Hocamızın gerekli yerlere ileteceğini umuyorum.
    Hocam İçişleri bakanlığı soruşturma başlatmış zaten direk. Gereken yapılmış tam vaktinde.

    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/m...klama-41478625
  • 26-03-2020, 15:23:48
    #20
    Polis haklıyken haksız duruma düşmüş, memuriyette ceza sistemi sanırım para maaş kesintisi veya geçici görevden uzaklaştırma gibi oluyor, şikayet ederse yaşlı amca böyle bir ceza alabilir. Yaşlı amcayada cezai işlem yaparlar ama

    Çinde polisler sopalarla halkı kovalayıp yakaladıkları yerde dövüyorlardı bu süreçte
  • 26-03-2020, 15:23:49
    #21
    iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi olayın öncesini bilmiyoruz. Zaten dışarı çıkmaları yasak üstüne birde o memura kim bilir neler demiştirde adamı çileden çıkarmıştır. Tamam bağırması haksız ona katılıyorum ama oda insan gün içinde bir dünya dertle uğraşıyor böyle olayın başını bilmeden yargısız infaz yapmak yanlış.
    Hiçbir önemi yok, polisler işte tamda bu yüzden polis olmadan önce öfke kontrolü gibi konularda psikolojik teste tabii tutulmalıdır. Karşısındaki ne yaparsa yapsın bağırmaya hakkı yok, yapacagı şey polise zorluk çıkartıyorsa alırsın götürürsün karakola tutanak tutulur. Böyle bir görevdeysen davranışlarına iki kat dikkat edeceksin
  • 26-03-2020, 15:26:30
    #22
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir önemi yok, polisler işte tamda bu yüzden polis olmadan önce öfke kontrolü gibi konularda psikolojik teste tabii tutulmalıdır. Karşısındaki ne yaparsa yapsın bağırmaya hakkı yok, yapacagı şey polise zorluk çıkartıyorsa alırsın götürürsün karakola tutanak tutulur. Böyle bir görevdeysen davranışlarına iki kat dikkat edeceksin
    hocam zaten bağırmasına bende hak vermedim bağıramaz ama olayın öncesinde ne olup bittiğini bilemeyiz diyorum. Zaten açığa alınmış
  • 26-03-2020, 15:27:04
    #23
    Yapılan çok ayıp bir şey.
  • 26-03-2020, 15:28:16
    #24
    polisin sanırım psikolojisi bozulmuş fakat bu yaşlılardaki hırsıda anlamak mümkün değil evde oturmak çok mu zor geliyor devletin illa sopa mı göstermesi lazım
  • 26-03-2020, 15:28:34
    #25
    Bir çoğumuz hala yaşlıların neden sokağa çıkma yasağı konduğunu anlamamış buna devletin polisi de dahil.
  • 26-03-2020, 15:28:54
    #26
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu virüsü yayan yaşlılar değil. onu bi unutmamak lazım. yaşlılarda ölüm oranı daha yüksek diye tedbiren dışarı çıkma yasağı var. Yani biz dışarı çıkınca bizde başkalarının hayatını riske atıyoruz.
    Yaslilar kaynagi degil evet ama yaslilarin olum riski daha yuksek, bu yuzden evlerinden kalmalari lazim. Ayrica devlete sokaga cikma yasagi koyamadigi icin, yaslilar evden kalsin diyor ama onlar hic bir seyden eksik kalmiyor .
    Polisin yaptigi yanlis mi dogrumu tartisilacak bir donem degil. Kendim karsit goruslu bir insan olmama ragmen burada polisi desteklemek zorundayim. Videonun basinda yasli adam oturuyor gibi, yani adamin umurunda degil. Topluma karisiyor oradan kapacagi virusu kendi mahallesinde tasiyacak. Disari cikmayacak bu kadar basit. Dedigim gibi herkesin cikmamasi lazim ama olay sadece yaslilara kaldi.
  • 26-03-2020, 15:29:13
    #27
    Inşallah en ağır cezayı alir