• 26-03-2020, 15:20:31
    #10
    Hayırlı haberi aldık arkadaşlar soruşturma başlatılmış. Umarım gerekli cezayı alır.

    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/m...klama-41478625
  • 26-03-2020, 15:20:48
    #11
    Gücü anca adama yetmiş, o amcanın evlatları yanındayken bu hareketleri sergilesene?
  • 26-03-2020, 15:20:59
    #12
    YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakli. Yaslilara evde durun diyorlar ama dinleyen yok. Sadece kendi hayatini degil baskalarinin hayatlarin da riske atiyorlar.

    Ayrica video ozellikla bagirdigi yerden baslamis,
    bu virüsü yayan yaşlılar değil. onu bi unutmamak lazım. yaşlılarda ölüm oranı daha yüksek diye tedbiren dışarı çıkma yasağı var. Yani biz dışarı çıkınca bizde başkalarının hayatını riske atıyoruz.
  • 26-03-2020, 15:20:59
    #13
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olursa olsun hiçbir şekilde bu şekilde bağıramaz. Aynısını sizin babanıza yapsa bir polis memuru, siz nasıl tepki verecektiniz merak ediyorum.
    Bağırmasına hak vermedim zaten, benim Babam evde duruyor zaten çıkmıyor neden? +65 yaşa EVDEN ÇIKMA YASAĞI var, bu videodaki şahıs neden kendi hayatını ve insanların hayatını riske atıyor ki? Birde olaya bu yönden bakın bu şahıs gibi birisi babanızın yanına gelip hastalığı bulaştırsa acaba siz nasıl tepki verecektiniz merak ediyorum.
  • 26-03-2020, 15:21:36
    #14
    yargisiz infaz yapmayin. durum baska olabilir. Polislerin isi de kolay degil. kime ne laf anlatacaksin... Ama o insana ailesinin yaninda o sekil bagirmasi da güzel degil...
  • 26-03-2020, 15:21:49
    #15
    Söylenecek çok şey var da neyse.
  • 26-03-2020, 15:22:25
    #16
    @Coskun; Hocamızın gerekli yerlere ileteceğini umuyorum.
  • 26-03-2020, 15:23:00
    #17
    olayın öncesi yada sonrası yok, hiçbir şekilde Polisin yaşlı yada genç bu şekilde bağırıp böyle agresif hareketler sergileme hakkı yok, inş. gerekli yerlere ulaşır bu video gerekli işlemleri de yaparlar.
  • 26-03-2020, 15:23:04
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biraz fazla abartmış. Haklı olsa da bu şekilde bağırması doğru değil.