Hakli. Yaslilara evde durun diyorlar ama dinleyen yok. Sadece kendi hayatini degil baskalarinin hayatlarin da riske atiyorlar.
Ayrica video ozellikla bagirdigi yerden baslamis,
bu virüsü yayan yaşlılar değil. onu bi unutmamak lazım. yaşlılarda ölüm oranı daha yüksek diye tedbiren dışarı çıkma yasağı var. Yani biz dışarı çıkınca bizde başkalarının hayatını riske atıyoruz.