bu virüsü yayan yaşlılar değil. onu bi unutmamak lazım. yaşlılarda ölüm oranı daha yüksek diye tedbiren dışarı çıkma yasağı var. Yani biz dışarı çıkınca bizde başkalarının hayatını riske atıyoruz.
Yaslilar kaynagi degil evet ama yaslilarin olum riski daha yuksek, bu yuzden evlerinden kalmalari lazim. Ayrica devlete sokaga cikma yasagi koyamadigi icin, yaslilar evden kalsin diyor ama onlar hic bir seyden eksik kalmiyor

.
Polisin yaptigi yanlis mi dogrumu tartisilacak bir donem degil. Kendim karsit goruslu bir insan olmama ragmen burada polisi desteklemek zorundayim. Videonun basinda yasli adam oturuyor gibi, yani adamin umurunda degil. Topluma karisiyor oradan kapacagi virusu kendi mahallesinde tasiyacak. Disari cikmayacak bu kadar basit. Dedigim gibi herkesin cikmamasi lazim ama olay sadece yaslilara kaldi.