Şimdi olayın öncesini bilmiyoruz. Zaten dışarı çıkmaları yasak üstüne birde o memura kim bilir neler demiştirde adamı çileden çıkarmıştır. Tamam bağırması haksız ona katılıyorum ama oda insan gün içinde bir dünya dertle uğraşıyor böyle olayın başını bilmeden yargısız infaz yapmak yanlış.
Hiçbir önemi yok, polisler işte tamda bu yüzden polis olmadan önce öfke kontrolü gibi konularda psikolojik teste tabii tutulmalıdır. Karşısındaki ne yaparsa yapsın bağırmaya hakkı yok, yapacagı şey polise zorluk çıkartıyorsa alırsın götürürsün karakola tutanak tutulur. Böyle bir görevdeysen davranışlarına iki kat dikkat edeceksin