Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir önemi yok, polisler işte tamda bu yüzden polis olmadan önce öfke kontrolü gibi konularda psikolojik teste tabii tutulmalıdır. Karşısındaki ne yaparsa yapsın bağırmaya hakkı yok, yapacagı şey polise zorluk çıkartıyorsa alırsın götürürsün karakola tutanak tutulur. Böyle bir görevdeysen davranışlarına iki kat dikkat edeceksin
hocam zaten bağırmasına bende hak vermedim bağıramaz ama olayın öncesinde ne olup bittiğini bilemeyiz diyorum. Zaten açığa alınmış