• 25-03-2020, 00:29:53
    #28
    Kredi haram
    Haram olan birşey hakkında araştırma geliştirme ve yeri gelecek istemeden yol gösterici olacaksın harama vesile olma hocam , bence yazma veya şöyle yaparsın kredi hakkında giren ziyaretçileri kredinin faize bulaştığını haram olduğunu, kıssalar ile üstü kapalı şekilde anlat. Ama başlık kredi hakkında can alıcı olsun

    Bu meseleyi görmemezlikten gelip bunu sorguladığın için seni saygıyla selamlıyorum
  • 25-03-2020, 00:40:45
    #29
    mevsimpazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit : Her telden ayrı bir ses

    İşin espirisi haricinde konuya aptalca yapılan yorumlara cevap vermedim adabımı bozmamak için.

    Sadece soru çirkinleşmeye gerek yok siz dininize bağlı olmaya bilirsiniz ama ben bağlı biriyim ve dinimin gerektirdiği gibi araştırmak zorundayım


    Asıl yobazların karşısındaki insanı yobaz yerine koymaya çalıştığı bir ülkede yaşıyoruz hocam normaldir.

    https://www.youtube.com/watch?v=Vx9qHMjLHO8


    şu video geldi aklıma
  • 25-03-2020, 01:59:00
    #30
    PM atarsan yardımcı olayım hocam. Yorum atınca polemik çıkarıyor bazıları. Hiç haz almam. Konu amacının dışına çıkıyor.
  • 25-03-2020, 07:17:58
    #31
    PM üzerinden sorunun doğru yerlere iletilmesi için ben de yardımcı olabilirim.
  • 25-03-2020, 10:13:12
    #32
    mevsimpazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit : Her telden ayrı bir ses

    İşin espirisi haricinde konuya aptalca yapılan yorumlara cevap vermedim adabımı bozmamak için.

    Sadece soru çirkinleşmeye gerek yok siz dininize bağlı olmaya bilirsiniz ama ben bağlı biriyim ve dinimin gerektirdiği gibi araştırmak zorundayım


    Asıl yobazların karşısındaki insanı yobaz yerine koymaya çalıştığı bir ülkede yaşıyoruz hocam normaldir.

    Diyanet mi burası? Saçma sapan soru sorup ardından da isyan e


    Ararsın diyaneti sorarsın. Forum webmaster forumu değil diyanetin sitesine döndü. O günah mı bu günah mı? Olayınız ne merak ediyorum. Belli bir tarikata filan mı çalışıyorsunuz? Din dediğin şey kul ile tanrı arasındadır. Bilgi eksikliğinde de her dinin danışma yerleri vardır. Burası orası değil.
  • 25-03-2020, 10:15:58
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Konunun açıldığı yer off-topic. Ayrıca modaratör müsün, yetkilimisin hayırdır?
    Onlar konuyu silmeyip herhangi bir yasak koymadığına göre konumdan ikili aslan parçası.

    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyanet mi burası? Saçma sapan soru sorup ardından da isyan e


    Ararsın diyaneti sorarsın. Forum webmaster forumu değil diyanetin sitesine döndü. O günah mı bu günah mı? Olayınız ne merak ediyorum. Belli bir tarikata filan mı çalışıyorsunuz? Din dediğin şey kul ile tanrı arasındadır. Bilgi eksikliğinde de her dinin danışma yerleri vardır. Burası orası değil.
  • 25-03-2020, 11:36:11
    #34
    mevsimpazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun açıldığı yer off-topic. Ayrıca modaratör müsün, yetkilimisin hayırdır?
    Onlar konuyu silmeyip herhangi bir yasak koymadığına göre konumdan ikili aslan parçası.
    Ben sana yasak mı dedim? Ya da konunu sil mi dedim? Okuduğunu anlamama problemin var sanırım.

    Burası Diyanet değil. Konun da hassas git Diyanetten bilgi al dedim. Google'a yazınca sitesi çıkıyor.

    Burda insanlara show yapma. Sahte müslümanlara fazlası ile doydu bu ülke.
  • 25-03-2020, 12:30:17
    #35
    Üyeliği durduruldu
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana yasak mı dedim? Ya da konunu sil mi dedim? Okuduğunu anlamama problemin var sanırım.

    Burası Diyanet değil. Konun da hassas git Diyanetten bilgi al dedim. Google'a yazınca sitesi çıkıyor.

    Burda insanlara show yapma. Sahte müslümanlara fazlası ile doydu bu ülke.
    Seni ilgilendirmez benn buraya yazmakdan zevk alıyorum.
  • 25-03-2020, 12:33:08
    #36
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası Diyanet değil. Konun da hassas git Diyanetten bilgi al dedim. Google'a yazınca sitesi çıkıyor.

    Burda insanlara show yapma. Sahte müslümanlara fazlası ile doydu bu ülke.
    Madem ilgisiz ve hassas konuların açılmasına bu kadar tepkilisiniz aşağıdaki konuya neden yanıt yazmadınız?

    https://www.r10.net/sorum-var/228071...an-var-mi.html

    Bu konu, buradakinden daha hassas değil mi? Git eczaneden bilgi al niye demediniz? Google 'a yazmana bile gerek yok, her taraf eczane değil mi.

    Ferdi örnek üzerinden gitmek istemezdim ama, madem konuyu açan arkadaşımızın "sahte müslüman" olduğunu düşünüyorsunuz, diğer konuyu açan arkadaşın ne olduğunu düşünüyorsunuz gerçekten merak ettim.

    Dini şeylerin konuşulmasına tahammülsüzlüğünüz, önyargılarınız endişe verici.