mevsimpazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit : Her telden ayrı bir ses

İşin espirisi haricinde konuya aptalca yapılan yorumlara cevap vermedim adabımı bozmamak için.

Sadece soru çirkinleşmeye gerek yok siz dininize bağlı olmaya bilirsiniz ama ben bağlı biriyim ve dinimin gerektirdiği gibi araştırmak zorundayım


Asıl yobazların karşısındaki insanı yobaz yerine koymaya çalıştığı bir ülkede yaşıyoruz hocam normaldir.

Diyanet mi burası? Saçma sapan soru sorup ardından da isyan e


Ararsın diyaneti sorarsın. Forum webmaster forumu değil diyanetin sitesine döndü. O günah mı bu günah mı? Olayınız ne merak ediyorum. Belli bir tarikata filan mı çalışıyorsunuz? Din dediğin şey kul ile tanrı arasındadır. Bilgi eksikliğinde de her dinin danışma yerleri vardır. Burası orası değil.