Konunun açıldığı yer off-topic. Ayrıca modaratör müsün, yetkilimisin hayırdır?
Onlar konuyu silmeyip herhangi bir yasak koymadığına göre konumdan ikili aslan parçası.
Ben sana yasak mı dedim? Ya da konunu sil mi dedim? Okuduğunu anlamama problemin var sanırım.
Burası Diyanet değil. Konun da hassas git Diyanetten bilgi al dedim. Google'a yazınca sitesi çıkıyor.
Burda insanlara show yapma. Sahte müslümanlara fazlası ile doydu bu ülke.