kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası Diyanet değil. Konun da hassas git Diyanetten bilgi al dedim. Google'a yazınca sitesi çıkıyor.

Burda insanlara show yapma. Sahte müslümanlara fazlası ile doydu bu ülke.
Madem ilgisiz ve hassas konuların açılmasına bu kadar tepkilisiniz aşağıdaki konuya neden yanıt yazmadınız?

https://www.r10.net/sorum-var/228071...an-var-mi.html

Bu konu, buradakinden daha hassas değil mi? Git eczaneden bilgi al niye demediniz? Google 'a yazmana bile gerek yok, her taraf eczane değil mi.

Ferdi örnek üzerinden gitmek istemezdim ama, madem konuyu açan arkadaşımızın "sahte müslüman" olduğunu düşünüyorsunuz, diğer konuyu açan arkadaşın ne olduğunu düşünüyorsunuz gerçekten merak ettim.

Dini şeylerin konuşulmasına tahammülsüzlüğünüz, önyargılarınız endişe verici.