Konunun açıldığı yer off-topic. Ayrıca modaratör müsün, yetkilimisin hayırdır?
Onlar konuyu silmeyip herhangi bir yasak koymadığına göre konumdan ikili aslan parçası.
Diyanet mi burası? Saçma sapan soru sorup ardından da isyan e
Ararsın diyaneti sorarsın. Forum webmaster forumu değil diyanetin sitesine döndü. O günah mı bu günah mı? Olayınız ne merak ediyorum. Belli bir tarikata filan mı çalışıyorsunuz? Din dediğin şey kul ile tanrı arasındadır. Bilgi eksikliğinde de her dinin danışma yerleri vardır. Burası orası değil.