Arkadaşlar sokağa çıkmayın diyorlar ama iş güç halen fabrikalar üretimde
bu neyin kafası lütfen biri beni aydınlatabilir mi napsın bu insanlar işinden maaşından mı olsun ya virüs yada açlıktan ölecekler TÜRKİYE çok dehşet şeyler yaşayacak gibime geliyor
Arkadaşlar sokağa çıkmayın diyorlar ama iş güç halen fabrikalar üretimde
bu neyin kafası lütfen biri beni aydınlatabilir mi napsın bu insanlar işinden maaşından mı olsun ya virüs yada açlıktan ölecekler TÜRKİYE çok dehşet şeyler yaşayacak gibime geliyor
çoğu fabrika kapadı hangi fabrikadan bahsediyorsun
Önlemler alındığı sürece sıkıntı yok, ama elinizi kolunuzu sallaya sallaya gezip kendinizi ve çevrenizdekileri hasta etmeyin diye uyarı yapıyorlar. İtalya gibi olmayalım diye...
Önlemleri alıyorsak ne güzel, almasını bilmiyorsak çıkmamak daha iyi.
Önlemler alındığı sürece sıkıntı yok, ama elinizi kolunuzu sallaya sallaya gezip kendinizi ve çevrenizdekileri hasta etmeyin diye uyarı yapıyorlar. İtalya gibi olmayalım diye...
Önlemleri alıyorsak ne güzel, almasını bilmiyorsak çıkmamak daha iyi.
Bunu anlamamak için ısrarcı olmanın sebebini gerçekten bilmiyorum..
Babam işe gitmezse ya açlıktan ölücez yada babamın çıktığı takside birisinden virüs kapıp gelmesi sonucunda ölücez meksika çıkmazı 2 ucu bo*lu değnek ben işe devam etmeyi denemekten başka çaremiz kalmadığını düşünüyorum devlet elektrik su doğalgaz ve kira konusunda hiç bir şekilde yardımcı olmamakta, dar gelirli aile kapsamınada giremiyoruz peki neden çünkü vakti zamanında evimizi kaybetmemek için ailem yasal anlamda evliliklerine son verdiler şimdi kiradayız evimizide kaybetmiştik napıcaz biz birde buna bakmak gerek 19 yaşındayım kafama taktığım şeye bak ya
Özet geçersem şuanda 6 günlük bebeğim evde ve ben işe gidiyorum. Kendime ayrı karantina odası kurdum eve geldiğimde kendimce tamamen temizlendikten sonra tüm zamanım o odada geçiyor. İşe gitmek zorundayım. R10 üzerinden aldığım işlerle zaten ancak geçimimi sağlıyorum. İşe gitmezsem ne olur diye düşünmek bile istemiyorum. Zor bir dönemden geçiyoruz hepimiz. Allah yardımcımız olsun.
Çalışmayın demiyorlar. Piknik yapmayın! Sahilde cirit atmayın! yok Hava alıyorum yok para çekiyorum yok şu yok bu bahanesi ile sokakta potansiyel taşıyıcı olmayın diye bu uyarılar yapılıyor. Artık şu illetin ne derece tehlikeli olduğunun farkında olun küresel bir kriz var ve bu krizi en az hasarla atlatmak için ne gerekiyorsa onu yapmamız şart