Arkadaşlar sokağa çıkmayın diyorlar ama iş güç halen fabrikalar üretimde
bu neyin kafası lütfen biri beni aydınlatabilir mi napsın bu insanlar işinden maaşından mı olsun ya virüs yada açlıktan ölecekler TÜRKİYE çok dehşet şeyler yaşayacak gibime geliyor