Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Özet geçersem şuanda 6 günlük bebeğim evde ve ben işe gidiyorum. Kendime ayrı karantina odası kurdum eve geldiğimde kendimce tamamen temizlendikten sonra tüm zamanım o odada geçiyor. İşe gitmek zorundayım. R10 üzerinden aldığım işlerle zaten ancak geçimimi sağlıyorum. İşe gitmezsem ne olur diye düşünmek bile istemiyorum. Zor bir dönemden geçiyoruz hepimiz. Allah yardımcımız olsun.