• 23-03-2020, 23:59:04
    #10
    Zorunda kalmadıkça çıkmayın diyorlar.
  • 23-03-2020, 23:59:14
    #11
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu fabrika kapadı hangi fabrikadan bahsediyorsun
    Nasıl kapanmış hocam ? Çorlu'da şu an çalışan belki 200 fabrika vardır. Her fabrikanın ortalama 200 çalışanı olsa 40.000 bin insan o 20 kişilik 40 kişilik servislerde dipdibe evlerine işlerine gidip geliyor.
  • 24-03-2020, 00:04:45
    #12
    eka2207 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kapanmış hocam ? Çorlu'da şu an çalışan belki 200 fabrika vardır. Her fabrikanın ortalama 200 çalışanı olsa 40.000 bin insan o 20 kişilik 40 kişilik servislerde dipdibe evlerine işlerine gidip geliyor.
    istanbulda ayakkabı fabrikaları kapandı
  • 24-03-2020, 00:06:10
    #13
    Öl diyen yok özellikle yurtdışından gelenler, kahvede parklarda boş çene yapacak yaşlılar, bir şekilde imkanı olan veya kararlarla iş yeri kapanan insanlar, dışarda işi olmayan gençler, okullar tatil diye gezecek olan çocuklar, mevcut durumu fırsat bilip eş dost ziyaretine gidenler tatile gidenler, asker daveti gibi toplu alanlara gidenler dışarı çıkmasın deniyor bu kadar basit ama nedense bizim insanımız bunu anlamamak için elinden geleni yapıyor. Deprem olur kuzenim söyledi ölü sayısı daha fazladır devlet yalan söylüyor, askerimize saldırı olur kuzenimde orada asker devlet yalan söylüyor, salgın hastalık olur kuzenin falanca hastanede doktor ölü sayısı daha fazla devlet yalan söylüyor virüs sürecinde devletimiz zamanında tedbirler almasaydı şuan heryer ölü kaynıyordu devlet devletliğini yapıyorda vatandaş görevini yapıyormu? Bu arada avrupaya gitmek isteyen arkadaşlar nedense sesi bi anda kesildi.
  • 24-03-2020, 00:23:43
    #14
    Az sabredin yakında sokağa çıkma yasağı gelicek amaaaa iş işten geçer mi? onu bilemem zira şuan büyük şehirlerde oturup işe giden herkes virüsü kapabilir. Tabiki aileside. Hükümetin hala diretmesini bende anlamış değilim sektörlerin çoğu çalışıyor ve üretim yapıyorlar sıkıntılı bir süreç.
  • 24-03-2020, 00:25:42
    #15
    Ya biz ne yapalım 1.5 ay ücretsiz izne çıktık. 3 adet kredi ödememiz var. Marketten eve evden markete çıkıyorum sadece.
  • 24-03-2020, 00:29:35
    #16
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu fabrika kapadı hangi fabrikadan bahsediyorsun
    Hangi fabrika kapanmış ? İzmir'de koskoca BMC hala çalışıyor. Arkadaşım hala gidip geliyor. Diğer arkadaşım ALFEMO üretim fabrikasında hala çalışıyor bugün geldi yanıma maske ile. Servis tıklık tıklım diyor. Kemalpaşa da bir sürü fabrika çalışıyor. Tekstilde dayımlar var hala çalışıyorlar neresi kapanmış ?
  • 24-03-2020, 00:35:37
    #17
    Kardeş size aylarca sokağa çıkmayalım demiyor kimse. 15 gün boyunca sokağa çıkma yasağı ilan edilir. Bu sürede kimin hasta kimin temiz olduğu ortaya çıkar. Bu süre boyunca devlet sokakları, kamuları dezenfekte eder. Özel şirketlerde kendi yerlerini dezenfekte eder.

    Hastalar hastaneye, sağlıklı olanlar sokağa çıkar. Hayat eskiye döner bu kadar basit. Hem sokağa çıkmayın diyorlar hem de üretime devam etmemizi bekliyorlar asıl bu neyin kafası?
    • Seul
    • Browland
    Seul ve Browland bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-03-2020, 00:39:02
    #18
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öl diyen yok özellikle yurtdışından gelenler, kahvede parklarda boş çene yapacak yaşlılar, bir şekilde imkanı olan veya kararlarla iş yeri kapanan insanlar, dışarda işi olmayan gençler, okullar tatil diye gezecek olan çocuklar, mevcut durumu fırsat bilip eş dost ziyaretine gidenler tatile gidenler, asker daveti gibi toplu alanlara gidenler dışarı çıkmasın deniyor bu kadar basit ama nedense bizim insanımız bunu anlamamak için elinden geleni yapıyor. Deprem olur kuzenim söyledi ölü sayısı daha fazladır devlet yalan söylüyor, askerimize saldırı olur kuzenimde orada asker devlet yalan söylüyor, salgın hastalık olur kuzenin falanca hastanede doktor ölü sayısı daha fazla devlet yalan söylüyor virüs sürecinde devletimiz zamanında tedbirler almasaydı şuan heryer ölü kaynıyordu devlet devletliğini yapıyorda vatandaş görevini yapıyormu? Bu arada avrupaya gitmek isteyen arkadaşlar nedense sesi bi anda kesildi.
    Devlet geç bile kaldı, sokağa çıkma yasağında diretiyor herkes kendi ohalini ilan etmelidir diyor. Kısacası sorumluluktan kaçıyor, ohal ilan ederse elini daha fazla cebine atmak zorunda kalacak. Kobiler, işverenler, işadamları vesaire uzar gider..

    Bugün mecburi bir işim vardı, 2 kat maske taktım dışarıda gördüğüm her 5 kişiden 3'ü maskesizdi.