Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öl diyen yok özellikle yurtdışından gelenler, kahvede parklarda boş çene yapacak yaşlılar, bir şekilde imkanı olan veya kararlarla iş yeri kapanan insanlar, dışarda işi olmayan gençler, okullar tatil diye gezecek olan çocuklar, mevcut durumu fırsat bilip eş dost ziyaretine gidenler tatile gidenler, asker daveti gibi toplu alanlara gidenler dışarı çıkmasın deniyor bu kadar basit ama nedense bizim insanımız bunu anlamamak için elinden geleni yapıyor. Deprem olur kuzenim söyledi ölü sayısı daha fazladır devlet yalan söylüyor, askerimize saldırı olur kuzenimde orada asker devlet yalan söylüyor, salgın hastalık olur kuzenin falanca hastanede doktor ölü sayısı daha fazla devlet yalan söylüyor virüs sürecinde devletimiz zamanında tedbirler almasaydı şuan heryer ölü kaynıyordu devlet devletliğini yapıyorda vatandaş görevini yapıyormu? Bu arada avrupaya gitmek isteyen arkadaşlar nedense sesi bi anda kesildi.
Devlet geç bile kaldı, sokağa çıkma yasağında diretiyor herkes kendi ohalini ilan etmelidir diyor. Kısacası sorumluluktan kaçıyor, ohal ilan ederse elini daha fazla cebine atmak zorunda kalacak. Kobiler, işverenler, işadamları vesaire uzar gider..

Bugün mecburi bir işim vardı, 2 kat maske taktım dışarıda gördüğüm her 5 kişiden 3'ü maskesizdi.