Kardeş size aylarca sokağa çıkmayalım demiyor kimse. 15 gün boyunca sokağa çıkma yasağı ilan edilir. Bu sürede kimin hasta kimin temiz olduğu ortaya çıkar. Bu süre boyunca devlet sokakları, kamuları dezenfekte eder. Özel şirketlerde kendi yerlerini dezenfekte eder.

Hastalar hastaneye, sağlıklı olanlar sokağa çıkar. Hayat eskiye döner bu kadar basit. Hem sokağa çıkmayın diyorlar hem de üretime devam etmemizi bekliyorlar asıl bu neyin kafası?