Önlemler alındığı sürece sıkıntı yok, ama elinizi kolunuzu sallaya sallaya gezip kendinizi ve çevrenizdekileri hasta etmeyin diye uyarı yapıyorlar. İtalya gibi olmayalım diye...
Önlemleri alıyorsak ne güzel, almasını bilmiyorsak çıkmamak daha iyi.
Bunu anlamamak için ısrarcı olmanın sebebini gerçekten bilmiyorum..