Emekli promosyonu alıp banka değiştirmek
9
●447
- 17-03-2020, 11:34:49Geçen sene annemin Ziraat de olan emekli maaşı için bankadan promosyon aldık. Sanırım 350 TL bir şeydi e-devlet üzerinden yaptığımız için. Ama şimdi bakıyorum diğer bankalar daha fazla ücret ödüyor. Biz de maaşını başka bankaya taşımak istiyoruz. Acaba emekli promosyonu aldıktan sonra banka değişikliği yapılabiliyor mu? Aldığımız parayı iade ederiz sorun değil.
- 17-03-2020, 11:41:41Geçen sene aldıysanız zaten bu sene ödeme yapmazlar hocam sonuçta o 3 yıllıktı. Dediğiniz gibi parayı geri iade ederek yeni bankadan promosyon alabilirsiniz. Annem ve babam teb bankasına taşıdılar 2 otomatik istiyorlar kredi kartı vs yok 1125tl aldılar kişi başı gerçekten de iyi fiyat veriyorlar.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıllığını 350 ye anlaşıyorlar hocam haklısınız ama 1 yıl sonra çıkıyorum ben dediğinizde o 350 bölünüyor kalan ay sayısına o kadarı geri iade edilerek yeni bankaya geçilebiliyor ve yeni fiyattan promosyon alınabiliyor. Bunu bilmeyenler baya kayıp yaşıyorlar.Sanalgezgin57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-03-2020, 11:46:22Sağol hocam. Bende bir yerde kalan günleri ödeyince çıkılabiliyor yazdığını okudum ama bazı yerlerde de mecbur o bankada kalınması gerekiyor yazılmış. Tereddütte kaldım. Aslında 2 maaş var. İkisi de Ziraat de. Birini Teb birini de Garanti'ye taşıyacağız. Bir banka aynı kişiye 2 promosyon vermiyormuş.KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2020, 12:45:18Aynen abimakrep01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yahudi bankası bu gavur bankası deyip duruyor. Ama tabii çok zengin olmadığımız için mecbur birine geçeceğiz.
- 17-03-2020, 14:03:38akrep01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmekliler için en güzel banka ziraat bankasıdır nedeni ise her yerde her noktada bulunuyor olmasıdır. Öncelik buna verilmeli ziraat atm leri köyde kasabada her yerde varconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2020, 14:10:20Atm yi sadece para çekmek için kullanıyoruz hocam. 15 dakikada şehir merkezine inip çekebiliyoruz. Onun haricinde her banka bizim için aynıseyretal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yahudi bankası bu gavur bankası deyip duruyor. Ama tabii çok zengin olmadığımız için mecbur birine geçeceğiz.