akrep01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babam "devlet bankasında kalacağım, vermesinler" diyor. çok zengin ya kendisi.
Aynen abim O yahudi bankası bu gavur bankası deyip duruyor. Ama tabii çok zengin olmadığımız için mecbur birine geçeceğiz.