akrep01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babam "devlet bankasında kalacağım, vermesinler" diyor. çok zengin ya kendisi.
constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen abim O yahudi bankası bu gavur bankası deyip duruyor. Ama tabii çok zengin olmadığımız için mecbur birine geçeceğiz.
Emekliler için en güzel banka ziraat bankasıdır nedeni ise her yerde her noktada bulunuyor olmasıdır. Öncelik buna verilmeli ziraat atm leri köyde kasabada her yerde var