Geçen sene annemin Ziraat de olan emekli maaşı için bankadan promosyon aldık. Sanırım 350 TL bir şeydi e-devlet üzerinden yaptığımız için. Ama şimdi bakıyorum diğer bankalar daha fazla ücret ödüyor. Biz de maaşını başka bankaya taşımak istiyoruz. Acaba emekli promosyonu aldıktan sonra banka değişikliği yapılabiliyor mu? Aldığımız parayı iade ederiz sorun değil.