seyretal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emekliler için en güzel banka ziraat bankasıdır nedeni ise her yerde her noktada bulunuyor olmasıdır. Öncelik buna verilmeli ziraat atm leri köyde kasabada her yerde var
Atm yi sadece para çekmek için kullanıyoruz hocam. 15 dakikada şehir merkezine inip çekebiliyoruz. Onun haricinde her banka bizim için aynı