Göz göre göre yalan ( pizza kampanyaları)
11
●391
- 07-03-2020, 18:18:19Arkadaş, yemeksepetine giriyorum pizza söylemek için, adam yazmış 1 orta boy pizza 26 lira diye. Sonra hemen yanında 1 orta boy alana 1 orta boy bedava var, ekstra içecekli; bunun fiyatı da 54 lira. Kampanyalı olan pizza diğer tek pizzayla aynı. 26+26 : 52, hadi 1 litrelik içecek 5 lira olsun. Sözde kampanya ile sadece 3 lira indirim var. Ama başlığı kocaman 1 ALANA 1 BEDAVA. Bunları nereye şikayet edebiliriz ya, vallahi sinir oldum.
- 07-03-2020, 18:19:58O zaten var da, başkasına baktım orda da aynı. Bu kadar utanmazlık olamaz ya.Fsolitary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2020, 18:23:28Üyeliği durdurulduDominos, gibi bir pizza firmasında bunu sıklıkla yaşadık ve artık şikayet talebi oluşturduk hiç bir şey olmadı. Dominos da diyor biz bir şey yapamayız. Bende hanımefendiye madem siz bayilik veriyorsunuz neden ürün ve markanızın arkasında durmuyorsunuz? Şikayetvar da bir sürü sikayet var hanımefendi diyorum hiç oralı bile değil yazık.
- 07-03-2020, 18:25:12Yok hocam daha önce de hep görüp kızıyodum da artık yazılı hale getirmek istedim. İçimde kalmasın diye. 😊mahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2020, 18:29:02Dominos bu kampanya yalan işin'de kraldır.
1 - 1,5 Sene önceye kadar hemen hemen her gün dominosdan pizza söyleyen bir insandım fakat dolar yükselmesi ile pizza fiyatlarını artırmaya başladı. 1 TL - + 1 TL eklediler vs derken fiyatlar her gün arttı. 1.5 Sene gibi bir süre'de fiyatları 2x arttı.. Hala ayda 1 pizza söylerim. Geçen bir pizza söyledim ufacık bir pizza geldi 40 TL ödedim ve doymadım. Hele o ekmek arası ve dürümosa hiç girmiyorum