Canlı yardıma bağlandım. Orta boyun normal fiyatı 58 liraymış, 😂😂 yani bi yanlışlık yokmuş, hep bizim hatamız adamları yanlış anladık. Bi daha pizza söylersem ne olayım.
yemeksepetinde canlı desteğe sorsana bakalım ne diyecekler bende şimdi soracağım merak ettim
Bağlandım ben