• 07-03-2020, 18:30:53
    #10
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaten var da, başkasına baktım orda da aynı. Bu kadar utanmazlık olamaz ya.
    yemeksepetinde canlı desteğe sorsana bakalım ne diyecekler bende şimdi soracağım merak ettim
  • 07-03-2020, 18:37:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    4-5 yıl önce çok yerdim ama artık değmez gider Adana kebab yerim hayvan gibi salata gelir 😁
  • 07-03-2020, 19:29:23
    #12
    Canlı yardıma bağlandım. Orta boyun normal fiyatı 58 liraymış, 😂😂 yani bi yanlışlık yokmuş, hep bizim hatamız adamları yanlış anladık. Bi daha pizza söylersem ne olayım.



    Fsolitary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemeksepetinde canlı desteğe sorsana bakalım ne diyecekler bende şimdi soracağım merak ettim
    Bağlandım ben