ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaten var da, başkasına baktım orda da aynı. Bu kadar utanmazlık olamaz ya.
yemeksepetinde canlı desteğe sorsana bakalım ne diyecekler bende şimdi soracağım merak ettim