Arkadaş, yemeksepetine giriyorum pizza söylemek için, adam yazmış 1 orta boy pizza 26 lira diye. Sonra hemen yanında 1 orta boy alana 1 orta boy bedava var, ekstra içecekli; bunun fiyatı da 54 lira. Kampanyalı olan pizza diğer tek pizzayla aynı. 26+26 : 52, hadi 1 litrelik içecek 5 lira olsun. Sözde kampanya ile sadece 3 lira indirim var. Ama başlığı kocaman 1 ALANA 1 BEDAVA. Bunları nereye şikayet edebiliriz ya, vallahi sinir oldum.