Dominos bu kampanya yalan işin'de kraldır.
1 - 1,5 Sene önceye kadar hemen hemen her gün dominosdan pizza söyleyen bir insandım fakat dolar yükselmesi ile pizza fiyatlarını artırmaya başladı. 1 TL - + 1 TL eklediler vs derken fiyatlar her gün arttı. 1.5 Sene gibi bir süre'de fiyatları 2x arttı.. Hala ayda 1 pizza söylerim. Geçen bir pizza söyledim ufacık bir pizza geldi 40 TL ödedim ve doymadım. Hele o ekmek arası ve dürümosa hiç girmiyorum