Dominos, gibi bir pizza firmasında bunu sıklıkla yaşadık ve artık şikayet talebi oluşturduk hiç bir şey olmadı. Dominos da diyor biz bir şey yapamayız. Bende hanımefendiye madem siz bayilik veriyorsunuz neden ürün ve markanızın arkasında durmuyorsunuz? Şikayetvar da bir sürü sikayet var hanımefendi diyorum hiç oralı bile değil yazık.