• 03-03-2020, 12:37:11
    #1

    İdlib'in güneyinde, Rejim'e ait bir L-39 savaş uçağı düşürüldü.
    Kaynak: https://twitter.com/clashreport

    Ek olarak: Bugün sabah saatlerinde Serakip'in Rejim'in eline geçtiği bilgisi vardı. Serakip'e takviye olarak Rus lejyonerlerin yanı sıra (sayısı bilinmemekle beraber) Rus polislerinde girdiği belirtilmişti.
    Serakip, İdlib'in özetidir.


    Güncelleme 13:03
    MSB: "Bahar Kalkanı Harekâtı gece boyunca başarıyla sürdürüldü. Son 24 saatte; 1 uçak, 1 İHA, 6 tank, 5 obüs/ÇNRA, 2 hava savunma füze sistemi, 3 zırhlı muharebe aracı, 5 silahlı pikap, 6 askeri araç ve 1 mühimmat deposu imha edildi, 327 Rejim askeri de etkisiz hale getirildi. "
  • 03-03-2020, 12:39:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye-Rusya Savaşı Bildiğin Allah ordumuzu Muzaffer Eylesin
  • 03-03-2020, 12:42:11
    #3
    Suriyeyi masaya cekmek lazim suriyenin esatin dusmesi siyonizmin yani israil ve amerikanin planidir.
    Erbakan hocanin videolarini seyrederseniz sirasiyla misir,libya,suriye sayiyor.canin20 sene evvel.
    https://youtu.be/Qfidm6OsPvY
  • 03-03-2020, 12:42:55
    #4
    Merima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye-Rusya Savaşı Bildiğin Allah ordumuzu Muzaffer Eylesin
    Amin..
    Bende öyle düşünüyorum. Rusya'nın sürekli Suriye'yi takviye etmesi (savaş gemisi göndermesi)
    Bulduğu her açık bölgeye asker yerleştirmesi bunu gösteriyor.
    Nato'nun şuan kağıt üzerinde desteği görünse de Rusya ile sıcak bir çatışma yaşadığımızda hiç bir yardımını göremeyeceğiz.
    Savaşın seyrine göre müdahale etmek isteyeceklerini düşünüyorum. (Teoridir.)
  • 03-03-2020, 12:44:33
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 03-03-2020, 12:47:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin..
    Bende öyle düşünüyorum. Rusya'nın sürekli Suriye'yi takviye etmesi (savaş gemisi göndermesi)
    Bulduğu her açık bölgeye asker yerleştirmesi bunu gösteriyor.
    Nato'nun şuan kağıt üzerinde desteği görünse de Rusya ile sıcak bir çatışma yaşadığımızda hiç bir yardımını göremeyeceğiz.
    Savaşın seyrine göre müdahale etmek isteyeceklerini düşünüyorum. (Teoridir.)
    Aynen öyle katılıyorum bu nato ve amerıka davranısı bana 15 temmuzu hatırlatıyor duruma göre ya karsımıza ya yanımıza geçiyorlar
  • 03-03-2020, 12:47:35
    #7
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyeyi masaya cekmek lazim suriyenin esatin dusmesi siyonizmin yani israil ve amerikanin planidir.
    Erbakan hocanin videolarini seyrederseniz sirasiyla misir,libya,suriye sayiyor.canin20 sene evvel.

    https://youtu.be/Qfidm6OsPvY
    Gerçekten bunu anlamıyorum israil planını bozmaya çalışıyorduk sözde tüm devletler birer birer çekildi şimdi esadla oturup güçlü bir suriyenin kurulması gerekmez mi? Suriye mevcut yönetimi düşerse bu israile yaramaz mı, şuan israilde esadı vurdu geçen örneğin bizde bu işte bir gariplik var
  • 03-03-2020, 12:52:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten bunu anlamıyorum israil planını bozmaya çalışıyorduk sözde tüm devletler birer birer çekildi şimdi esadla oturup güçlü bir suriyenin kurulması gerekmez mi? Suriye mevcut yönetimi düşerse bu israile yaramaz mı, şuan israilde esadı vurdu geçen örneğin bizde bu işte bir gariplik var
    Devlet aklı ne der bilemem ama şuna eminim hiç birşey bizim bildiğimiz gibi veya bıze gosterıldıgı gibi değil medya ve devlet sadece bize üstü kapalı bir özet çıkarıyor
  • 03-03-2020, 12:57:32
    #9
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten bunu anlamıyorum israil planını bozmaya çalışıyorduk sözde tüm devletler birer birer çekildi şimdi esadla oturup güçlü bir suriyenin kurulması gerekmez mi? Suriye mevcut yönetimi düşerse bu israile yaramaz mı, şuan israilde esadı vurdu geçen örneğin bizde bu işte bir gariplik var
    İsrail'e Esed, Ahmet, Mehmet farkediyor mu sizce? Suriye'yi vurmasının sebebi Esed'i düşürmek mi? Kaos ortamı bu tür devletlerin her zaman işine gelir.