Gerçekten bunu anlamıyorum israil planını bozmaya çalışıyorduk sözde tüm devletler birer birer çekildi şimdi esadla oturup güçlü bir suriyenin kurulması gerekmez mi? Suriye mevcut yönetimi düşerse bu israile yaramaz mı, şuan israilde esadı vurdu geçen örneğin bizde bu işte bir gariplik var
Devlet aklı ne der bilemem ama şuna eminim hiç birşey bizim bildiğimiz gibi veya bıze gosterıldıgı gibi değil medya ve devlet sadece bize üstü kapalı bir özet çıkarıyor