Behrem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SON DAKİKA! Rejime ait bir uçak daha düşürüldü
18
●498
- 03-03-2020, 13:15:30Daha düne kadar esatla can ciğer kuzu sarmasıydık marmariste bodrumda beraber tatiller bebeğini bile sallıyorduk.Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra ne olduysa 1 günde esat kötü oldu.
Muhtemelen amerika ve israilin isteÄŸi ile.
Bakin daha dune kadar amerika girmeyin diye bizi tehdit ediyordu. Simdi ise ses cikmiyor neredeyse yardim edecek.
Biz biraktik sinirdaki ypg pkkyi amerikayla,rejimin derdine düştük.
Tekrar söylüyorum oyunu görmek için erbakan hocanin videolarinin hepsini seyredin. Kim siyonist kimde siyonistin hizmetçisi açik açik soyluyor. - 03-03-2020, 13:17:09Ya arkadaşlar işin özeti ney biliyor musunuz "para". sadece "para". dünkü bulgaristan başkanıyla olan görüşmede de izlediyseniz tek derdimiz ve üzerinde durduğumuz konu "avrupa birliği para gönderecekti sözünde durmadı". bir de 1 milyar avro gönderecekmiş onu da az bulduk trip attık. bu yani. suriye muriye göçmenler kapı açmalar falan hepsi bunun için. Vatan evlatlarını göz göre göre feda etmemiz de bunun için.
ŞEHİT verdiğimiz ASİL TÜRK EVLATLARI da ne üzücüdür ki kimsenin umrunda değil.
Hala da o lanetlenmiş arap topraklarında bizim evlatlarımız kuşatma altında. Tanrı korusun. tırnaklarına zarar gelmesin. - 03-03-2020, 13:19:23Ya bırak hala para diyor. Devlet kendi açıklıyor o kadar tepkiye rağmen 40 milyar harcadık diye, artık paranızı da istemiyoruz alın siz bakın deniyor. Devlet aldığı paraları kendine mi kullanıyor sanki hepsi mültecilere gidiyor o bile yetmiyor.tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2020, 13:22:36Sinir acma isi palavra yok 150 bin kisi gecmis.
Nasil gececek adamlar sinirda kus ucurtmuyor.
Hepsi palavra.gecti o is artik, suriyeden dün gelen 10 yasindaki bebe suan 20 yasinda sokaklarimizda geziyor. - 03-03-2020, 13:27:15tamam işte 1 milyar gönderecekmiş merkel onu az bulundu. bu kurtarmaz denildi yani trip atıldı. suriyelileri kabul etmenin zaten iki amacı vardı bir seçmen elde etmek iki avrupadan sürekli yardım almak bakıp besliyoruz diye. ikisi de elde patladı.ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2020, 13:27:20Meselenin para olduğuna inanmıyorum.tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40.000.000.000$ para harcamışız 2019 mayıs ayında yapılan hesaplamalara göre. Muhtemelen güncel hali çok daha farklıdır.
İtiraf etmem gereken birşey varsa benimde bu konuda çok kafam karışık. Ya Misak-ı Milli ya da bop... Hangi haritaya çalışıyor olduğumuzu bilmiyorum. - 03-03-2020, 13:38:16http://www.islamianaliz.com/h/12792/...kurulmayacakti
Bu arada sitede güzelmiş güzel haberler var.
