• 03-03-2020, 12:59:10
    #10
    Behrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsrail'e Esed, Ahmet, Mehmet farkediyor mu sizce? Suriye'yi vurmasının sebebi Esed'i düşürmek mi? Kaos ortamı bu tür devletlerin her zaman işine gelir.
    Bugün vurduğu adamla masaya oturup büyük şsrail projesi için çıkar mı gözetecek
  • 03-03-2020, 13:15:30
    #11
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün vurduğu adamla masaya oturup büyük şsrail projesi için çıkar mı gözetecek
    Daha düne kadar esatla can ciğer kuzu sarmasıydık marmariste bodrumda beraber tatiller bebeğini bile sallıyorduk.
    Sonra ne olduysa 1 günde esat kötü oldu.
    Muhtemelen amerika ve israilin isteÄŸi ile.
    Bakin daha dune kadar amerika girmeyin diye bizi tehdit ediyordu. Simdi ise ses cikmiyor neredeyse yardim edecek.
    Biz biraktik sinirdaki ypg pkkyi amerikayla,rejimin derdine düştük.
    Tekrar söylüyorum oyunu görmek için erbakan hocanin videolarinin hepsini seyredin. Kim siyonist kimde siyonistin hizmetçisi açik açik soyluyor.
  • 03-03-2020, 13:17:09
    #12
    Kurumsal PLUS
    Ya arkadaşlar işin özeti ney biliyor musunuz "para". sadece "para". dünkü bulgaristan başkanıyla olan görüşmede de izlediyseniz tek derdimiz ve üzerinde durduğumuz konu "avrupa birliği para gönderecekti sözünde durmadı". bir de 1 milyar avro gönderecekmiş onu da az bulduk trip attık. bu yani. suriye muriye göçmenler kapı açmalar falan hepsi bunun için. Vatan evlatlarını göz göre göre feda etmemiz de bunun için.

    ŞEHİT verdiğimiz ASİL TÜRK EVLATLARI da ne üzücüdür ki kimsenin umrunda değil.

    Hala da o lanetlenmiş arap topraklarında bizim evlatlarımız kuşatma altında. Tanrı korusun. tırnaklarına zarar gelmesin.
  • 03-03-2020, 13:19:23
    #13
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşlar işin özeti ney biliyor musunuz "para". sadece "para". dünkü bulgaristan başkanıyla olan görüşmede de izlediyseniz tek derdimiz ve üzerinde durduğumuz konu "avrupa birliği para gönderecekti sözünde durmadı". bir de 1 milyar avro gönderecekmiş onu da az bulduk trip attık. bu yani. suriye muriye göçmenler kapı açmalar falan hepsi bunun için. Vatan evlatlarını göz göre göre feda etmemiz de bunun için.

    ŞEHİT verdiğimiz ASİL TÜRK EVLATLARI da ne üzücüdür ki kimsenin umrunda değil.

    Hala da o lanetlenmiş arap topraklarında bizim evlatlarımız kuşatma altında. Tanrı korusun. tırnaklarına zarar gelmesin.
    Ya bırak hala para diyor. Devlet kendi açıklıyor o kadar tepkiye rağmen 40 milyar harcadık diye, artık paranızı da istemiyoruz alın siz bakın deniyor. Devlet aldığı paraları kendine mi kullanıyor sanki hepsi mültecilere gidiyor o bile yetmiyor.
  • 03-03-2020, 13:22:36
    #14
    Sinir acma isi palavra yok 150 bin kisi gecmis.
    Nasil gececek adamlar sinirda kus ucurtmuyor.
    Hepsi palavra.gecti o is artik, suriyeden dün gelen 10 yasindaki bebe suan 20 yasinda sokaklarimizda geziyor.
  • 03-03-2020, 13:27:15
    #15
    Kurumsal PLUS
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bırak hala para diyor. Devlet kendi açıklıyor o kadar tepkiye rağmen 40 milyar harcadık diye, artık paranızı da istemiyoruz alın siz bakın deniyor. Devlet aldığı paraları kendine mi kullanıyor sanki hepsi mültecilere gidiyor o bile yetmiyor.
    tamam işte 1 milyar gönderecekmiş merkel onu az bulundu. bu kurtarmaz denildi yani trip atıldı. suriyelileri kabul etmenin zaten iki amacı vardı bir seçmen elde etmek iki avrupadan sürekli yardım almak bakıp besliyoruz diye. ikisi de elde patladı.
  • 03-03-2020, 13:27:20
    #16
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşlar işin özeti ney biliyor musunuz "para". sadece "para". dünkü bulgaristan başkanıyla olan görüşmede de izlediyseniz tek derdimiz ve üzerinde durduğumuz konu "avrupa birliği para gönderecekti sözünde durmadı". bir de 1 milyar avro gönderecekmiş onu da az bulduk trip attık. bu yani. suriye muriye göçmenler kapı açmalar falan hepsi bunun için. Vatan evlatlarını göz göre göre feda etmemiz de bunun için.

    ŞEHİT verdiğimiz ASİL TÜRK EVLATLARI da ne üzücüdür ki kimsenin umrunda değil.

    Hala da o lanetlenmiş arap topraklarında bizim evlatlarımız kuşatma altında. Tanrı korusun. tırnaklarına zarar gelmesin.
    Meselenin para olduğuna inanmıyorum.
    40.000.000.000$ para harcamışız 2019 mayıs ayında yapılan hesaplamalara göre. Muhtemelen güncel hali çok daha farklıdır.

    İtiraf etmem gereken birşey varsa benimde bu konuda çok kafam karışık. Ya Misak-ı Milli ya da bop... Hangi haritaya çalışıyor olduğumuzu bilmiyorum.
  • 03-03-2020, 13:38:16
    #17
    http://www.islamianaliz.com/h/12792/...kurulmayacakti

    Bu arada sitede güzelmiş güzel haberler var.
  • 03-03-2020, 13:47:47
    #18
    Allah sayılarını artırsın