serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suriyeyi masaya cekmek lazim suriyenin esatin dusmesi siyonizmin yani israil ve amerikanin planidir.
Erbakan hocanin videolarini seyrederseniz sirasiyla misir,libya,suriye sayiyor.canin20 sene evvel.

https://youtu.be/Qfidm6OsPvY
Gerçekten bunu anlamıyorum israil planını bozmaya çalışıyorduk sözde tüm devletler birer birer çekildi şimdi esadla oturup güçlü bir suriyenin kurulması gerekmez mi? Suriye mevcut yönetimi düşerse bu israile yaramaz mı, şuan israilde esadı vurdu geçen örneğin bizde bu işte bir gariplik var