Amin..
Bende öyle düşünüyorum. Rusya'nın sürekli Suriye'yi takviye etmesi (savaş gemisi göndermesi)
Bulduğu her açık bölgeye asker yerleştirmesi bunu gösteriyor.
Nato'nun şuan kağıt üzerinde desteği görünse de Rusya ile sıcak bir çatışma yaşadığımızda hiç bir yardımını göremeyeceğiz.
Savaşın seyrine göre müdahale etmek isteyeceklerini düşünüyorum. (Teoridir.)
Aynen öyle katılıyorum bu nato ve amerıka davranısı bana 15 temmuzu hatırlatıyor duruma göre ya karsımıza ya yanımıza geçiyorlar